söndag 19 juli 2009

Semestern delvis finansierad

Tillbaka efter en veckas semester, barnen och jag är supernöjda. Vi blev av en kompis inbjudna till gratis boende på ett av Sveriges absolut populäraste turistmål. Det kunde inte bli bättre. Semestern blev delvis finansierad av att jag lyckades hyra ut mitt hus när vi var borta. Det här tipset fick mig att hyra ut mitt boende. Denna sidoinkomst var nödvändig för att semestern skulle bli av då min inkomst kommer bli mindre i Juli och Augusti pga att jag är föräldraledig under sommaren.

Att hyra ut huset till främmande människor är inget jag har något problem med, när jag pratade med kvinnan i telefon fick jag ett bra förtroende för henne. Det gick oväntat lätt att hyra ut huset men är kanske inte så konstigt då ett stort evenemang pågick i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar