fredag 21 augusti 2009

Sportlovssemester bokad

Första jobbveckan efter semestern och idag bokade jag redan boende för Sportlovet. Min kollega har 2 hus som han hyr ut i Dalarna och jag frågade om det fanns något ledigt på Sportlovsveckan. Han sade att det var ledigt och jag slog till på en gång. Huset har 6 bäddar och vi är 3 st så jag ska försöka få med mig nån som vill följa med. Det brukar inte vara något problem.

Halva stughyran har jag redan på semesterkontot och andra hälften hoppas jag kunna få sponsrad av nån som vill följa med. Nu ska det sparas ihop till liftkort, semesterkassa och det är alltid någon utrustning som behöver kompletteras eller hyras. 1000-1500:-/mån hoppas jag kunna lägga undan.

Så här ekonomiskt förberedd på en semester har jag aldrig varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar